
Kızlar bu ay ekran resmim yaptım her telefonu elime aldığımda tekrarladım
Şükürler olsun sağlıklıyım,anne olmaya hazırım
Yumurtlamadan sonra bebeğim şuan yerleşiyor şükürler olsun bedenim buna hazır dedim sürekli ❤️
İnternetten bir tane patik aldım bebeğimin patiği bebeğim olacak diye hep manifest yaptım.En önemlisi dualarım kabul olmuş gibi sürekli sadaka verdim evden çıkmadığım zamanlarda İHH sayfasını indirdim oradan 5 lira 10 lira vermeye çalıştım Rabbim bu ay nasip etti.İnşallah tez vakitte kolaylıkla sağlıkla herkese nasip eder ❤️😍