Asliii1666 Bursa şehir hastanesi’nde vajinal doğumda hasta önlüğünü giydiriyolar yoksa lohusa elbisesi tarzında elbisemi giymemizi istiyorlar acaba. Orda doğum yapmış bilen varmı?
minikbebegim06 Asliii1666 hastaneyi bilmiyorum ama uzun elbise alın yanınıza önden düğmeli emzirmede ve doğum sonrası muayenede kolay oluyor
Asliii1666 minikbebegim06 uzun kollu uzun bi elbisem var aslında siyah hem o iyi olur herhalde o zaman
minikbebegim06 Asliii1666 emzirme içinde uygunsa olur tabii bide alt üst pijama takımı götürmüştüm ben