Kizlar merhaba bogazlarim enfeksiyon olmuş halsizlik ve burun akıntım var diye ıhlamur yapmistim sabah. Ihlamurun herhangi bir sakıncası olmadigini duyduğum için bugün full toparlanıyim diye 5 fincan ıhlamur içtim . Ama 2 fincandan fazla tüketilmemesini oneriyorlarmis. Sizce bir zararı olur mu. Fazla içtiğim için yada ne gibi bir zararı olur. Çok tedirgin oldum. Yardımcı olur musunuz