Ebrunn_trn ellerinizde şişme ödem vs oluyor muydu? Bende de birkaç gündür sabah uyanınca parmaklarım sanki şişmiş oluyor zor kapıyorum. 2-3 gündür aşırı yorgunluk ve sırt ağrısı hissediyorum ve 2 gündür başım ağrıyor. Yediklerim ağzıma geliyor gibi reflü benzeri birşey oldu. Tansiyonum genelde 10-6, 9- 5 falandır ama 12.2 fln oldu bence yüksek değil gibi. Preeklemsi dediğiniz için sormak istedim. Karma 3 lü aşı oldum içinde tetanoz da olan, belki ondan da olabilir ama ellerim şiştiğini söylediğimde tuzu azalt dediler. Atmıyorum 2-3 gündür yemeklere vs daha iyi gibi sanırım. (Aşıdan 4-5 gün önce başlamıştı ödem, onla alakası olduğunu sanmıyorum ama belki yorgunluk olarak etkisi vardır)