Siyajin DENIZ_55 duş aldım iyi geldi biraz şuan bıraktı gibi tekrar devam ederse giderim acile bebek bir hafta önden gidiyor zaten hayırlısı ile gelir inşallah teşekkür ederim size de🌸
DENIZ_55 Siyajin rica ederim canım bendede arada oluyor bazen toplanıyor benimde 2 hafta önde gidiyor bebeğim bizde gece 12 den sonra 33 haftalık olacağız ama ben sezeryan olacağımız için doktor karar verecek gününe
Girlmama Siyajin nst de sıkıntımız yok ama ağrı devam ettiği için ve tansiyonum düşük çıktığı için yatış yaptılar 2. serumu alıyorum şuan sabaha biter muhtemelen bu serum da
Siyajin Girlmama geçmiş olsun dikkat edin kendinize sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz bebeğinizle inşallah
Girlmama Siyajin amin canım hala hastanedeyiz kasılmalarım var biraz gelmeye çalışıyor dedi doktorum serum veriyorlar sürekli