Altin23 lokman hekime asla gitmem zaten orayı çok kotulediler a lifeyede gittim orda doğum yapanlarla konuştum hiç tavsiye etmediler perişan olduklarini söylediler eskiden daha iyiymiş biz ankaraya 1 yıl olmadı geleli eşim asker sürekli izin alamıyor görevlere gidiyor mecbur tek başıma gitmek zorundayim bide 5 yaşında kızım var koruda bize 5 10 dk mesafede o yüzden yine tavsiye üzerine gittim oraya doğum yapanlar memnunlardi doktorumdan memnunum çok rahatım sürekli renkli ultrason görüntüsü falanda veriyor ilgilide rahatla konusabiliyorum bu yüzden mecbur uzak yere gitme şansım yok hastanedeki calisanlarda güler yüzlü ilgiliydi bi sıkıntı yaşamadım şimdilik benim için önemli olan dogumum güzel geçmesi sıkıntı yaşamadan yoksa hastane odası lüks falan olsun pek sıkıntı deil yani mecburum doktor önemliydi oda kafama yattı çok şükür bakıp gorcez bakim