denizlidenayse Kızlar SEREN ve DEREN isimlerinden birini koymaya karar verdik ama ikinci isim de koymak istiyoruz yanına. Hangisinin yanına hangi isim olur önerir misiniz acabaa
Mamacita1 denizlidenayse Deren 💗 Bizde kızıma Deren ismini koyacağız nasipse pazartesi günü doğacak kızımız 🥹 Hatta Deren Sare ismini çok beğeniyorum ama söylemeyiz diye Sare’yi eklemekten vazgeçtik 🥲
sorybaby denizlidenayse deren ne demek acaba ? Pek hoş gelmiyor külaha bence derin daha hoş güzel isim ♥️
gezentianne denizlidenayse Deren bana cok kaba geliyor fonetik olarak🙈 Bir de oglm 2020′li nedense onun yaş grubunda çok var sitede ve okulda arkadaşı var Deren diye😅 Gerçi Karan da çok popüler olmuştu 2020′de.. Sanırım Burak&Fahriye çifti koymuştu kasım 2019′da sonra patladı.Karan’ı beğeniyorum ama Deren mi Seren mi seçeneğine Seren diyorum🥰
denizlidenayse Mamacita1 sağsağlim kucağınıza alın inşallah🌸 bizde söylemeyiz muhtemelen ama iki isim olsun istiyorum ilerde beğendiğini kullansın diye. Hem iki isim seviyorum deren sare aklımda olsın teşekkür ederim🥰
Mamacita1 denizlidenayse Amin inşallah Allah’ım size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰💗 Bende aynı şekilde düşünüyorum kimlikte yazsa mı diye ama bakalım doğsun da o zaman yine gündeme getiririm ☺️
denizlidenayse sorybaby derleyen toplayan anlamı var. Oğlumun adı karan ona uyumlu olur diye düşünmüştüm
sorybaby denizlidenayse anladım oyleyse güzel serenden daha iyi bence 😅 bir de külaha yazmişim *kulağa demek istemiştim 🤣
Emine-tuncfu denizlidenayse karan ise oflunuz Karen Kardelen düşünebilirsiniz deren sinifta var dere diolar malesef cocuklar
Sevvalllll denizlidenayse merhaba benim de kızımın adı Karen Şura şuan ikinci bir kızımız olacak ona da Selen koymak istiyoruz. Belki fikir olur. 🥰
denizlidenayse Mamacita1 amin inşallah. Ben iki ismim olsun isterdim şahsen tek isim olunca seçenek olmuyo kişiye😅
Mamacita1 denizlidenayse Evet orası kesinlikle öyle 😄 İsim seçmek bu yüzden çok zor yani ömrü boyunca taşıyacağı bir şey artık karar sizin hangisi daha ağır basıyorsa ve hoşunuza gidiyorsa gönlünüze göre olsun inşallah 🥰
denizlidenayse gezentianne ah evet oğlumda 2022 li o zaman baya popülerdi. Valla deren ve seren arasında kaldık. Eşimde deren daha sert seren daha naif duruyo diyo. Emin olamadım sizlere sorayım dedim
Serenko denizlidenayse Seren koyun benim ismim de seren 😍 bende 6,5 aylık hamileyim Alya Liva koyduk kızımın ismini ❤️sağlıkla gelsinler
denizlidenayse sorybaby değerlendireceğim. Seren deren şimdide beren ekledik bakalım hsngisini seçeceğiz