Beyazmelekkk hakkınızda hayırlısı olsun inşallah siz memnun kalırsınız fakat benim ilk doğumumdu normal doğum olacaktı suni sancı almaya başladım sabah 9 dan akşam 11 e kadar açılmam 3 cm den fazla ilerlemedi covid dönemiydi sancı çektiğim odada yanımda kimse yoktu telefonum yanımdaydı ve sürekli dışarıda eşim ve ailem merak ediyordu haliyle onlari bilgilendirmek icin konuşuyordum daha sonra 10.30 gibi nst de bebeğin kalp atışı düşmeye başladı hemşirelere seslendiğim zaman duymadılar hemşire odasında kısır partisi yapıyorlardı dışarıya çıktığımda gördüm ebesi bi ayrı azarladı doktorun kendisi bir ayrı azarladı ben dışarıya haber verdiğim için neyse daha