Kızlar 5 şubatta regl oldum 11inde bitti dün sol kasığımda çok ağrı oldu ve kahverengi leke geldi günlük pede sildikçe pembeleşmeye başladı bugün de kahverengi akıntım vardı fakat akşam üstüne kan olarak gelmeye başladı hala geliyor neden olur acaba yumurtlama diye düşünmüştüm ama bu kadar kan olması normal mi lütfen yardımcı olur musunuz ?🥹