Gulsah7171 annelerimiz 5 kilo cocuk dogurup seviniyolarmış topaç dogurduk diye, cahillik mutluluktur hesabı, gebelik şekeri göz ardı edilecek birşey degil, oyle aclık toklukla felanda aynı şeyde degil, annelerimiz hastaneye gitmezmiş evde dogururmuş, onuda yapcakmısınız