Kbrmsl Kızlar doktor. bana aktif folik asit vermişti şuan , 5 buçuk aylık hamileyim doğuma kadar kullanıcam galiba ama korkuyorum aşırı folik asit kullanımı otizme sebeb olur diyolar benim gibi doğuma kadar kullanan varmı
Serap09 Kbrmsl kim size doğuma kadar kullan dedi şaşırıyorum gerçekten doktorunuzu değiştirin bence 12 hafta folik asit kullandım Bn sonra multivitamin kullandım
Kbrmsl Tugba2794 hayır aslında çıkmıyor sadece demir eksikliğim vardı onada demir hapı kullanıyorum bu kullandığım aktif folik asit ve içeriginde d vitamini B12 felan balık yagı hepsi varmış bana başka takviye vermedi tek bunu kullanıyorum ondanmi devam ettiriyor acaba bilemedim
Kbrmsl Serap09 hayır aslında çıkmıyor sadece demir eksikliğim vardı onada demir hapı kullanıyorum bu kullandığım aktif folik asit ve içeriginde d vitamini B12 felan balık yagı hepsi varmış bana başka takviye vermedi tek bunu kullanıyorum ondanmi devam ettiriyor acaba bilemedim bende endişeliyim tekrarlayan düşüklerimde olduğu için korkuyorum bırakamiyorumda
Tugba2794 Kbrmsl ben yukarda yorum yazan serap arkadasımız gibi 12 haftaya kadar kullandım daha fazlası önerılmıyor kan degerınızde folık asit normalın altında cıkarda verırse ona sözüm yok tabii ki ama demır hapını hepımız kullanıyoruz zaten o ayrı bır sey folık ayrı bır sey. Multivitamın kullanıyorsanız folığe gerek yok ki zaten o hapın ıcınde bulunuyor . Enteresan geldı doktorunuz
Kbrmsl Aliaras2022 herkes birşey sölüyor inanın kafam allak bullak benimde siz ne için doğuma kadar kullandınız acaba
ilkkezanneyim Kbrmsl yurtdışında öncesinden başlayıp doğum sonrasına kadar kullanıyorsun ama miktarı değişiyor şu an 11. Haftadayim 12. Haftanın sonuna kadar aynısini alıyorum Multivitamin şeklinde sonrasında miktarlar değişiyor örneğin magnezyum çoğalıyor folik asit azalıyor falan ama tüm hamilelik boyunca kullanıyorsun kötü düşünüp kötü olmayın folik asitin otizme sebep olduğuna dair bilimsle hiçbir açıklama yok sadece dillerde gezen bir şey bu
Kbrmsl ilkkezanneyim multivitamin nedir onu bilmiyorum ama bu kullandığım aktif folik asit in içinde balık yagı d vitamini B12 demir hepsi var tek folik asit formu değil acaba ondanmi devam ettiriyor banada
Aliaras2022 Kbrmsl doktorum o şekilde istedi folik asit ileriki aylarda bebeğin kan yapısının oluşmasında etkili olduğunu ve erken doğum riskini azalttığını biliyor muydunuz doğumdan sonra da 6 ay kullandım takviye
2cocuklubiranne Bazı doktorlar ilaç firmalarıyla anlaşmalı oluyor aklıma o geldi birden. Siz başka doktora da görünün bence folik asit fazlası zarar olabilir
TeacherS Kbrmsl ilk gebeliğimde kullandım ikincisine sentetik olduğu için kullanmıyorum doktorum bu konuda destek vermiyor vitaminlerin kesin bir etkisi olup olmayacağının garantisi olmadığını savunuyor eğer değerler güzelse ekstra şeylerin lüzumsuz olduğunu söyledi
Liimon Kbrmsl 3. Aydan sonra verilen multivitaminlerin içinde oluyor zaten neden ayrıca kullanıyorsunuz
Kbrmsl Liimon hayır ayrıca folik asit kullanmıyorum birtek imom diye bir aktif folik asit kullanıyorum onun içerigindede tüm vitaminlerde var galiba multivitamin dedkleri bu
tomrisinaannesi Kbrmsl ben ilk 5 ay folacin 400mg kullandım sadece bu markanınkinin yeterli folik asit olduğunu mg olarak düşünüyorum doktorum da öyle söylemişti sonrasında ocean mummy’e geçtim onun içinde de hatta aldığım kan ilaçlarının içinde de folik asit olduğu için bıraktım vitamin ve demir kullanıyorsanız ekstra folik Asite gerek yok bence yine de doktorunuz daha iyisini bilir
Kbrmsl tomrisinaannesi kullandığım zaten sadece folik asit değil tüm vitaminler var folik asitte var içeriginde o yüzden biraktirmiyor galiba