Sydaglsen xAnneyiMx benim deneyimimi göre kremler boş gümüş kapağın yanında gece takıp uyuyordum ertesi gün iyileşmiş oluyondu nerdeyse kremle yine içine sürüp yapıştırabilirsiniz nemli almalı bire anne sütünü hapsettiği için daha çabuk iyileştiriyor sanırım
xAnneyiMx Sydaglsen yara olduktan sonra pek ise yaramadi bende doktorum da söyledi takma diye çünkü yaranin kabuk tutmasi gerekiyordu bende bir kac gun kullanmadım ama suan gumus kapak kullanıyorum halen