Edanursoylu Kahvedelisi kaynanan vurmuş olsa beddua ederdim ancak bu görüntüye diyecek birseyim yok🤣🤣 Üste çıksın diye yazdim🫶
mucizemom8 Kahvedelisi tövbe estağfurullah postu açana kadar neler kurdum kafam da 🤣 dedim nasıl vurdu neyle vurdu diye 🤣 benim de bir fikrim yok üstte kalsin anlayan çıkar belki 🙏
Tugba2794 Kahvedelisi hamılelik için soruyorsanız 10 un altında olması gerekıyor sizinde oyle cıkmıs🌸
mucizemom8 Kahvedelisi alemsiniz ya 😂 ayyy valla kahka attım kafam da kurduğum bide diyorum vurduysa nasıl yazıyor 🤣🤣
mucizemom8 Kahvedelisi canım kaynamam beni vurdu okuyunca 🤣 görünce dedim yok artık nasıl vurdu dedim vurdu acaba zaman geçti de içini dökmek için buraya mi yazdı dedim Allah korusun ya tövbe tövbe 🤣