çok uzun süre baş ağrıları yaşadım tansiyon kaynaklı dediler yok tansiyonum hep normaldi rüzgar güneş herşey başımı agrıtmaya bahaneydi sanki düzenli su içmeye kurtuldum günde 4 tane parol içiyordum bana mısın demiyordu tavsiyem size su çok geçmiş olsun