AnlatmayaGerekYok 27 haftalık hamileyim. Planlı bir hamilelikti öncesinde diş kontolümü bile yaptırdım ki hamile kalırsam sorun olmasın diye. Öncesinde folik asit kullandım yememe içmeme dikkat ettim. Hamile kaldım kahveyi kestim asitli içecek ağzıma sürmedim. Çikolata yerken bile vicdan yaptım içinde kimbilir ne var ne yiyorum diye. Ta ki 1 ay öncesine kadar. İşe giderken sol bacağımda bir ağrı hissettim zamanla arttı topallamaya başladım. Yaklaşık 20 gün önce ağlaya ağlaya gittim işe bu durum normal değil dedim hastaneye gittim. Ki kadın doğum doktorum normal olmadığını söyledi artık topallıyordum ve acı çekiyodum. Fizik tedavi bölümüne yönlendirdi o doktor çok ilgilenmedi bir dizlik verdi gönderdi. Ağrılarım her geçen gün arttı artık yardımsız ayağa kalkamaz oldum ve bugün ortopedi bölümüne geldim. Evden çıkıp arabaya binmem 15 dkdan fazla sürdü resmen süründüm eşime yapıştım beni o sürükledi resmen. Hastanede tekerlekli sandalyeye bindim. Doktor yürü dedi yürüyemedim, ayağını kaldır dedi canım çok acıdı ki acı eşiğim yüksektir. Bacağını aç dedi yapamadım, beni itikle dedi kıvrandım resmen. Ben dizimden şüphelenirken doktor ‘sen sol tarafını komple kullanamıyorsun problem kalçandan başlıyor’ dedi. Mr çekilmemi istedi. Çok korktum dayanabileceğim bir ağrı olsa azıcık yürüsem 3 ay beklerim mr çekilmek istemiyorum çünkü 😞 ama doktor çekilebilirsin korkma radyasyon yaymıyor dedi. Ben avm kapısınından bile geçmedim, telefonu kurcalarken karnıma yaklaştırsam telefonu hemen elimi uzaklaştırırdım. Yarın mr çekilicem ne çıkacak ne diyecek doktor bilmiyorum. Bir an önce iyileşmek ağrılarımdan kurtulup yürümek istiyorum 😔 durumumu soran herkes benim hamilelik nedeniyle naz yaptığımı sanıyor halbuki tuvalete giderken baston kullanıyorum. İçim hiç rahat değil yanlış yapmak istemiyorum. Bebeğime zarar verdiğimi düşünüyorum çok çok çok mutsuzum 😞
bulutunannesi33 AnlatmayaGerekYok cnm rıntgen cektrcek ılsan tamam ama mrde radyasyn yok ılaclıda deglmıs zaten ben senn yasadıgını ılk bebegmde yasadm ayagmı surur gıderdım o acı anlatılmazdı yanı degısık kırılsa kırık olsa bukdr agrımazdı yurumeyı brk yatkda doenemezdım ne dktrlara gttm en sn yaslıca bır doktora denk geldm ve bana sen hamılelık kengısı olmussun kızım dedı bır aydan fazla srdu ve gectı umarım sennkıde gecer
Tugba1234 AnlatmayaGerekYok oyle dusunme canim cok gecmis olsun insallah kotu bisey yoktur. Benim annem kalp hastasi 3uncu cocugunu dogururken felc gecirdi sol tarafi tamamen felc oldu yanlis anlama korkutmak icin demiyorum ama nedir ne değildir onlem alinmasi gerekir benim ihmaller sonucu bu hale geldi belki bir kan sulandırıcı igne kullansa pıhtılaşan kan beyni tikayp felc etmeyecekdi bebegi 3 gunlukken babaannem aldi bakmak icin kendi cocuguna bile bakamadi bebek sagligi cok onemli doktorun zarari yok demis ama senin sagligin bu durumda daha onemli
Bebekim123 AnlatmayaGerekYok canım araştırabilirsin emar radyosun yaymıyor benim arkadaşımda ameliyat oldu hamileliğinde düşün ama bebeği son derece sağlıklı şimdi 6 yaşında oğlu 😍 teslim ol İnan bende senin gibi sürekli korkuyordum ama arkadaş bana dedi ki Allah’ım ben sana teslimim bebeğim sana emanet diye Allah’a sığın dedi ve hakikaten ben şuan rahatım benim de enfeksiyondan hastahanede yatmam gerekiyor antibiyotik kullanıyorum o çok düşündürüp korkutuyordu beni ama yapacak bi’şey yok ki.. Allah’ın dilediğinden gayrısı olmuyor Allah bize merhamet etsin canım
Seden ElifClk canim geçmiş olsun, bebegine zarar verdiğini düşünüp kendini üzme bence, asil sen iyi olmazsan bebegine bakamazsin dogumdan sonra daha da zorlanirsin belki şimdi caresi vardir halledirsin hemen. Geçmiş olsun tekrar
AnlatmayaGerekYok bulutunannesi33 ay bende dönemiyorum yatakta zaten yüzüstü yatamıyorum sırtüstü yatmak rahatsız ediyor karnım geriliyor. Şimdi de sadece sağıma yatıyorum gece artık iyice uyuşuyorum dönüyorum soluma ama imkansız sabaha kadar oturuyorum acıdan 😞 o ne demek hamilelik kengisi ilk kez duydum bakayım googledan. Bu benim bugün gittiğim doktorda bana ilk gebelik mi diye sordu acaba o da ondan mı şüphelendi?? Bir de sizde sabah uyanınca ilk adımları atmak çok zor oluyor muydu?
BMA bulutunannesi33 ilacsiz bisimi kendiliğinden mi gectisizin benimde agrilarim var bende bi gözükmek istiyorum doktora siz nerde yasiyorsunuz istanbul mu
031965 Çok geçmiş olsun MR bir sıkıntı yaratmıyor diye biliyorum. Rahatsızlığınızın kaynağını bulmak ve bu sorunu çözmek hem gebeliğin gidişatı hem psikolojiniz hem bebeğiniz hem sizin için daha iyi olacaktır bence. O yüzden çok üzmeyin kendinizi inşallah kolay halledilebilecek bi sıkıntıdır hemen kurtulursunuz 🙏🏻
AnlatmayaGerekYok 031965 20 gündür çekiyorum ilk kez bir doktor problem kalçanda dedi ki elliyorum komple bacağımı kalçamı hissedebildiğim bir ağrı yok ama yürümeye başladığımda ya da üstüne bastığımda çok çok zorlanıyorum. Bebeğimin mobilyası gelicek temizleyip eşyalarını yıkayacaktım inşallah toparlarım da yaparım 😔
AnlatmayaGerekYok Bebekim123 aminn ağlıyorum şuan 😔 gerçekten sen ne planlarsan planla ne yaşayacaksan ne göreceksen o oluyor
Tugcetokgoz AnlatmayaGerekYok canım aynısı bende de var ya döneniyorum bile bende doktora gitmeyi düşünüyorum ilk uyandığımda yürüyemeyecek gibi oluyorum bide kuyruk kemiği diyorlar ya orası felaket ağrıyor bazen bacağımı bile zor kaldırıyorum
Dderryaa AnlatmayaGerekYok canım sen kengi olmuşsun onun ocağını bulsan basılda iyi olur ama hamilr olduğun için basılmaz elle masaj olsa oda geçer bende basarım rahmetli annanem elini vermişti çok kötü birşeydir bende oldumda tutulunca hafifliyor
Medihhaaaa AnlatmayaGerekYok sakındığın göze çöp Batar derler genelde. Sağlığın için çektirmek zorundasın ki böyle Doğuma girmen zor olur. Allah şifa versin
AnlatmayaGerekYok Medihhaaaa bu şekilde ancak 3 ay yatarım sonra beni alırşar sezaryana götürürler bacağımı açamıyorumki doğurayım 😔 off offf
Merveeliyy AnlatmayaGerekYok çok geçmiş olsun rabbim şafi ismiyle şifa versin kötü düşünmeyin siz yine de🤲🏻😇
Dderryaa AnlatmayaGerekYok doktorlar pek bilmiyor benm sağda var şuan sağ belimden klçam dan bacağama vuruyor eğilince doğrulamıyorum bildiğin yürürken bacağım asılıyor çok acı verir
meeese Çok geçmiş olsun inşallah yakın zamanda sağlığınıza kavuşursunuz :( MR ın bir zararı olsaydı doktor derdi zararlı bu diye bence çok geçmeden bir an önce yaptırın.sizin sağlığınız da çok önemli bebeğinizin de.
AnlatmayaGerekYok meeese evet doktor kendi dedi radyasyon yaymıyor diye ama o radyoloji kısmındaki hamileler giremez yazısı varya işte o beni bitiriyor 😔
Pekgokcen Gecmis olsun Allah kimsenin basina vermesin ilk once bunu soylemek ıstiyorum... lakin herseyi fazla takip kafaya herseyi planli yapmanız dikkat etmeniz birseyi degistirmez sizden once Allah var o ne derse o olur dua edin dert etmeyin ...
AnlatmayaGerekYok Dderryaa ben üstüne basamıyorum bacağımın yürürken birden ayağın burkulur ya üstüne basmak istediğimde o acı oluyor. Otururkende hemen oturamıyorum önce dizimi elimle kırıyorum sonra oturuyorum acaba aynı şeyler mi