Selam arkadaşlar ben 25 haftalık hamileyim 2. Bebeğim. İlk hamileliğimde hiçbir sıkıntı yoktu fakat geçen hafta karın ağrısı sikayeti ile hastaneye gittim hastanede rahim ağzım 3.1 cm çıktı doktor bana kısa olduğunu hastaneye yatış yapması gerektiğini söyledi açılma kısalma devam edecekmi diye bakacaklarını söyledi daha sonra 2 gün kaldım herşey yolunda geçti hatta rahim ağzım sonraki ölcümlerde 3,6-3,8 çıktı bende anlamadım şimdi kısamı normalmi doktor normal dedi eve çıkarttı madem kısaysa sonra nasıl normal çıktı en son 3 gün önce kendi doktorumda randevum vardı ordada 4,2 çıktı yani herşey normal dedi başına böyle bişey gelen varmı