b-bg kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim vae beni hiç emmedi sağarak vermeye çalıştım ama yaşadığım stres sıkıntıdan dolayı giderek azaldı gün boyu biriktirerek 30 ml anca geliyodu en son 10 ml düşünce sağmayı bıraktım 1 ay önce mamayla devam ettik . ama şu an bebeğim boynumu kolumu falan emmeyr başladı birden bende mememi verdim baktım ki baya emiyo çektim hemen çünkğ emmiyo diye dolorex falan içiyorum sizce sütüm geri gelir mi
Esra1999 b-bg sağım yapmayı bırakmayın artmasını istiyorsanız her emzirmeden sonra 20 dk en az makinayla sağın kanallar açılsın süt geri gelsin süt gelmese bile boşa çekin 10 güne sütünüz baya gelir merak etmeyin ama biberon kullanmayın meme reddi yapar
Asfur b-bg gebe okulunda bunun eğitimini vermişlerdi. Yıllar önce emzirmeyi bırakmış kadınların bile sürekli emzirmeyle sütü geri geliyormuş. O yüzden sizde ümidinizi yitirmeyin azimli ve sabırlı olun.
Anneoluyorumm00 b-bg canım sürekli memeyi teklif et emsin sutunde gelir , stresten uzak dur bide uykuna dikkat et dinlen bolca
elmaelmaelma Süt için olan takviyelerden de kullanın, gelir inşallah sütünüz. Ama sütünüz gelmese de emzirin bence. Sadece beslenme için değil, duygusal ihtiyaç olarak da emmek istiyor bebekler.
Gzm122 Kızzz eğer bebek emmek istiyorsa emzir, evlatlık edinen anneler kendi doğurmasa bile sürekli emzirerek sütü geri getiriyorlar. Çocuk emdikçe süt üretimin artacak, sağma 1 saatte bir emzir göreceksin süt gelecek
b-bg Gzm122 kızlar asıl sorum dolarex içtim dün alşam araştırdım 24 saat sonra bişey olmaz yazıyo biraz sağdım döktüm sonra emzirdim ama içim hiç rahat değil
mrp2023 b-bg süt yapıcı çaylar falan tüketin iyi gelen şeyler yiyin en önemlisi suyu çok için inşallah gelir ☺️