Emoji Kızlar sol kalcam ve acayıp pelvik agrım var neden böyle ya dayanamıyorum doğumla alakası varmıdır yürüyemıyorum.
KonuMankeni Emoji 34 haftalığım aynı durumdayım. Sanki bi anda çıkıvericek öyle de bir baskı oluyor ayakta kalınca.
Aysenur_0046 Emoji bende 27 haftaligim mesela sağ yada sol tarafıma yatıyorum ya tekrar dönerken yada ayağa kalkarken pelvik bölgem ağrıyor yani bikini bölgemin kemiği ilk kızımda böyle olmamıştı sezeryanlıyım ama anlamadım
Melike1234987 Emoji bnde aynı 36 haftalıgim bebek aşağıda hissediyorum artık çok zor yürüyüp kalkıyorum ve çok bacak ağrılarım arttti
sultanlar Emoji olsun siz yinede sorun.bende 36 haftadayım benim de 2 haftadır ağrılarım var. Zaten bundan sonra haftada 1 kontrole gitmeniz gerekir. Hangi doktor olursa olsun sizin sıkıntılarınızı dinler , öneride bulunur.
sultanlar Aysenur_0046 aynı bendede yatakta dönerken çok acayip bir ağrı o bölgede dönmek aşırı zor .benim ilki normaldi şuan 36 haftadayım
Periaydn Emoji bence olabilir benimde bi kaç gündür çok ağrım var bugün gittim 2 cm açık varmış ağrıdan ve kasılmadan yürüyemiyorum
Aysenur_0046 sultanlar 25 haftalikkenden beri oluyor benim agri cuma günü kontrolü var bakalım ne derse
b-bg Emoji benim son aylarda dayanılmıcak kadar ağrıyodu hele yatakta dönerken doktora sordum nornal demişti bebek kilo aldığı için baskı yapıyomış
Emoji b-bg maalesef sehır hastanesi olduğu için belli bu doktora istediğiniz zaman randevu bulamıyosunuz zaten bulsanızda asıstanlar oluyo
Girlmama Emoji ilk önce belirli bir doktorunuz olmalı bu doğum için önemli dediğiniz ağrı bende de oluyor kalçada boşluğa düşüyormuşum gibi oluyor çok değişik bişey bu hafta bende doktorumla konuşucam bunu
Baby_B Emoji magnezyum iciyo musunuz Hareketsizseniz agri olur 36+4 deyim Agrim varsa hareket ediyorum evin icinde
myangelson Emoji ayyy çatı ağrısı çok fena birşey bilirim 37+0 olduk son 2-3 haftadır canıma okuyor resmen ağlatacak kadar var. Magnezyum kullanıyorum ama yeterli gelmiyor kan tahlilinde de düşük magnezyumum 🥲
gezentianne Emoji Hamilelikte Kalça ağrısı altında bel fıtığı ya da sakroileit yani kalça kemiği iltihabı cıkıyor coo fazla ağrı varsa ortopediye gitmenizi öneririm
gezentianne Emoji bel kalçaya vuruyor genelde direkt bel olmuyor.Bebek büyüdükçe baskı artıyor çok ağrırsa tabi bu dediğim.Belki normal gebelik ağrısıdır