Evet bizim de 5 çıktı. Üzülmeyin gerçekten doktor hiç korkutucu konuşmadı. Sizden muhtemelen genetik test alırlar. Hasta ya da taşıyıcı olma durumuna göre hareket edilir. Ben doktorla konuştuktan sonra rahatlamıştım hiç kafama da takmadım araştırmayı bile bıraktım.