Elif25 Kızlar öncelikle iyi günler herkese 🥰 Hakkınızı Helal Edin Uzun Oldu 🥰 Bazı Arkadaşlar belki Hatırlar benim ilk dogumumda erken olmuştu 31+4 de. Sebebini bulamamışlardı o zaman. Bu hamileliğimde de 25. Haftada 22mm ölçüldü rahim uzunluğum. Doktorum serklaj için haftamın büyük oldugunu onun yerine pesser halka takacagını söyledi bende kabul ettim ve 26. Haftamda taktırdım. 1 şubat günü kendi doktorumda randevum vardı bebegin kilosu 1780 gr boyu 40 cm. Ve sag tarafta yatış pozisyonundaydı. Çok net bu ara erken dogum olması imkasız dedi bana. Nasıl sevindim bende. Her neyse dün Sıradan Bir gün Geçirdim. Akşam yemeğimizi yedik 1 saat sonra Öbür oğlumu yatagına koydum yanınada uzandım Çabuk uyusun diye. O sıra fark ettimki yaklaşık 3.4 saattir hareketlerini hissetmemiştim. Normalde acayip hareketliydi. Hemen soluma yattım. Hafifce oynadıgını hissettim. Azıcıkda sagıma yatıyım dedim ki dönmemle üzerimin ıslanması bir oldu. Suyum geldi diye lavaboya koştum baktım ki kanamam var. Hemen hastaneye gittik. Halkadan dolayı açılmamı ölçemediler orda ama bebek dogumu başlatmış kanama ondan dediler ve hemen çiğer geliştirici iğne vurdular. küvezi olan bi hastaneye sevk edildim. Ben gidene kadar bütün herşey hazırlanmıştı. İlk önce halkayı çıkardılar. 3 cm açılmam varmış Dogum haneye aldılar yarım saat içinde açılma 5 oldu. Ve ben artık sancıya dayanamıyodum. Hemen epidural yaptılar. Gece 02.00 çivarıydı. Onunla biraz Rahatladım. 4:40 gece hemşire geldi açıklık 8 olmuş dogumu başlatıyorum dedi suyumu patlattı. Biraz ıkın bebegi itekle dedi 5.6 ıkınmada bebeğim kucagımdaydı. Minicik bişeydi 1850 gr 42 cm dogdu. Solunum sıkıntısından dolayı suanda küvezde. Ama Çok şükür Sağlığı iyi. 🥰
Evinaram Elif25 canım gözün aydın inşallah en kısa zamanda alırsın bebeğini yanına bende rahim kısalığından yatıyorum 6 haftadır şuan 31 haftalık oldum ama korkularım var inşallah biraz daha bekler fitil kullanıyorum sadece ben
CansuCaTurkmen Elif25 ne kadar pozitif ve şükür dolusunuz ne güzel Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 🤲🏻🌸
Sena_1997 Elif25 ins sag salım kucagina alırsın canim benim bende hep erken Doğum olacak diye korkuyorum 28+4 um doktor bi sorun yok diyor içimde o korku var
Elif25 CansuCaTurkmen teşekkür ederim 🥰 rabbim bütün hamile arkadaşlarımıza hayırla kurtaraın inşallaaah 🥰 Şükür etmek Dua etmek en Çok İçimizi Rahatlatan Şey Hamilelik de ❤️❤️
Elif25 Sena_1997 Korkma dua et. Rabbim Bilir Ne zaman Gelecegini 🥰 Ben Bu sefer erken gelmesine imkansız gözüyle bakarken abisinden daha erken doğmak istedi ❤️
Aysedgrlikrkmz Elif25 geçmiş olsun Rabbim hemencecik kucağına almayı nasip etsin inşaallah sağlıklı hayılrı uzun güzel ömürler versin 🙏🏼🥰
CansuCaTurkmen Elif25 tabi ki canım bazı paylaşımları okuyorum yani hiç umut yokmuşcasına yazılan yazılar var Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın elbette herkesin duygu durumu farklı oluyordur ama pozitif düşünüp pozitif olmak lazım Rabbim ne eylerse güzel eyler 🌸💛
Tuba-Sahra CansuCaTurkmen yaşamadiginiz bı durum hakkında böyle rahat konuşmayın bence o an tabiki sukrediyorsunuz ama o acıyla neyle karşılaşacağınızi bilmemek bebeğinizi o durumda görmek hiç kolay değil rabbim hiç bı anneye yaşatmasın ewet haklısınız ilk defa bende bu kadar pozitif bi anne gördüm ne güzel belki daha önce yaşadığı ve neyle karşılaşacağını bildiği içindir
Tuba-Sahra Elif25 hayırlı olsun gözünüz aydın rabbim tez vakitte kavuştursun sizi inşallah 💜ilk çocuğunuz kaç yaşında acaba gelişimi nasıl benimde kızım 31+4 de doğdu şuan duzeltilmis 17 günlük
Elif25 Tuba-Sahra 4 yaşında. Ufak tefek bişeyler diye insan başta çok korkuyorda. Büyüyünce yaşıtlarından önde bile gidiyorlar. 🥰
Yasosss Elif25 Gözün aydın canım Maşallah miniğe İnşallah tez zamanda toparlar annesi kucağına da alırsın🙏
CansuCaTurkmen Tuba-Sahra belirtmek istediğimi düzgünce belirttiğimi düşünüyorum kötü bir şey söylemedim konuşmamın rahatlıkla da bir alakası olduğunu düşünmüyorum ki belki bende evladıyla sınanmış bir anneyim bilemezsiniz bu yüzden ben sadece kendi fikrimi söyledim bu kadar. Teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için 🌸
Elif25 Tuba-Sahra Evet. Hiç bir insanın içini hiç kimse bilemez. Ama bende Çok kişi gördüm burda isyan eden annelerimizden. Rabbimin emaneti Canı verende o Alanda. İsyan Etmeye Hakkımız yok. Allahım Hiç Kimseyi Evladıyla Sınamasın Tabiki 🥰
Muwahhide Elif25 seni hatırlıyorum canım , sağlıyı yerindeymiş maşaallah , gözünüz aydın . İnşallah kısa zamanda evinize birlikte dönersiniz. Hayırlı uğurlu olsun 😊💕 🙏