minikelebek_ yerleşim yeri çok önemliymiş. gebeliği ilk öğrendiğimde rastgele gittiğim bir doktor çok olumsuz konuşmuştu çok ağlatmıştı beni, düşer bu bebek tutunamaz erken doğum olur vs sonra başka doktorlara gittim. rahim dışında ve 6 cmdi o zaman. Progestan kullandım 22.haftaya kadar ağız yoluyla. Şu an 34+4üz 8-9 cm civarı oldu. Bana hiçbi zorluk yaşatmadı çok şükür. Hiç kanamam olmadı. 1 kere ağrım oldu, magnezyum başladık ve sonra hiç olmadı. Şekerim de çıktığı için riskli gebelik bölümü takipliyim. Bugündü randevum hatta, normal doğumu bekliycez diye konuştuk. Benimki ona da engel değilmiş yani şu an.