Feyurta Siz önceki dırumlarınızı doktora anlatın mesela şöyle ben 2.bebeği düşünüyorum ve hamile kaldığımda doktora şunu diyeceğim benim ilk gebeliğim ilk 3 ay yatarak geçti önlem amaçlı progestan ilaç kullanayım mı? Bunun gibi kendi durumunuzu eblirttin doktorunuzun dediğine göre hareket edersiniz.