NNewbabyy İyi akşamlar ferritin değerim 5.7 burda okuduğum kişiler erken kullanmaya başlamış ilaç gittiğim doktor 11. Haftada baslicaz dedi henüz 8 haftalık ama gün içinde ayakta duramıyorum surekli basım dönüyor sürekli bayılacak gibi oluyorum halsizlik hat safhada. Çocuğum var onunla doktor zor olacak onu birakipta gidemem kafama göre acaba eczaneden alıp kullansam mi siz ne zaman kullandiniz doktor bir süre vermiş miydi
Parinas NNewbabyy ben olsam kafama göre başlamazdım. İlk 2 gebeliğimde 16 haftada başladım o zamanlar rutin olarak o zaman başlatılıyordu. Bunda da 12de başlatacaktım ama kanaman var 11 de başla dedi doktorum öyle başladık. Folik asiti de bıraktırdı. Belki birlikte etkileşimi falan oluyordur bilmiyorum. Biri bıraktırıp diğerine başlatıyorlar hep. Bence kansızlık herkeste az çok olan bişey siz doktorunuzu dinleyin. Demir ilacı kabız da yapabiliyor mide ağrısı vs yapabiliyor o açıdan da sıkıntı verebilir. Doğal olarak demir içeren şeylere ağırlık verebilirsiniz. Demir tabletiniz varsa çorbalarda kullanımı iyi oluyor pişirirken değerinizi de yükseltir hem
Mrscakir Benim doktorum 3.aydan sonra folik asiti bıraktırmıştı sonrasında demir ve vitamin ilaçlarına başlatmıştı. Doğum yapana kadar kullandım siz yinede kafanıza göre kullanmayın. Numarası falan varsa en azından doktorunuza sorun öyle kullanın.
NNewbabyy Mrscakir Devlet Hastanesi’ne gittim daha ilk defa bir düzenim yok malesef yolun başındayım diye. Gittiğim doktorda 11den sonra başlayacağız dedi ne yapıp ne edip doktora gitmek lazım o halde
Mrscakir NNewbabyy öyle dediyse riske atmayın siz birazcık daha sabredin doktora gittikten sonra onun yönlendirmesine göre kullanırsınız 🌸
NNewbabyy Mrscakir o kadar kararsız kaldım ki ya sağlık ocağına gideceğim yada kullanmayacağım çünkü riske atamam dediğiniz gibi teşekkür ederim 🌸
NNewbabyy AnayimBenAna_ Evet bencede çok düşük sürekli bayılacak gibi oluyorum baya kötü geçiyor bir caresine bakacağım 😔
NNewbabyy deniz_95 hastaneye gitmek sorun değilde çocuğu kimseye bırakamam hastaneye de sokmak istemiyorum ama sağlık ocağına gidebilirim gebeyim diye ben bakamam demezse mantıklı görünüyor
deniz_95 NNewbabyy sağlık ocakları daha sakin oluyor ya çocukla da gidersin diye dedim. Oradaki doktor da yardımcı olur sana
Elif_su4 Ben 17 haftalık hamileyim, folik asit bıraktıktan sonra hoc bir takviye falan kullanmadim, doktorum da yazmadı, herkes kullanıyor mu acaba
NNewbabyy Parinas Doğru diyosunuz aslında ama doktor çok geçiştirie gibi davranmıştı işimi mi öğretiyosun demesin diye o zaman birşey diyememistim ama birlikte etkileşimi olma ihtimali de var dediğiniz gibi, o yüzden sormadan ilerlemeyecegim🌸