Senanur07 Bebek çikolatasını nereye yaptırdınız? Özel yaptırmayıp melodi den çikolata alıp güzel bir kutu içine mi dizsem acaba
Minnakpopus Senanur07 ben özel olarak yaptırmayacağım güzel bir çikolata tepsim var ona iyi bir yerden yaptırıp dizeceğim
Granit Senanur07 eşim Eminönü’nden elit çikolata aldı yarım kilo (yaklaşık 75 adet oluyor) dikdörtgen kutu ve etiketleri de yakınlarda yerlerden aldı. Hem içime sinen bir model oldu hem de çikolata tadı çok güzel tavsiye ederim .
CaglaBaykus Senanur07 Ben böyle bir butik çikolata yaptırdım Yakın çevremize eve gelince ikram edilecek.
asli_13 @Senanur07 evet memnun kaldım kolonya ve çikolata yaptırdım. Çikolatası mabel gibi aşırı kaliteli değil tabiki ama gayet normal yenilebilir güzel bir çikolata tadına baktık, henüz bebeğimiz doğmadı:) çikolata markasına doruk marka demişlerdi.
zynpknt Senanur07 benim daha bugün geldi trendyoldan yaptırdım 450-500 tl 100 adet var içinde çok güzel geldi tadı da çok lezzetli kakaoagacı firmanın adı. https://ty.gl/95sie33gt0d4t Linki de bu
Busra2110 zynpknt ben de sadece madlen olarak kakao ağacından almayı düşünüyordum tadından emin olamadm yorumlar iyi diyordu. Kendim yapıcam etiketini vs
zynpknt Busra2110 bana fiyatı uygun geldi direk isimli aldım fotoğrafını ekliyim bi saniye tadı da güzel yani taze ve kakao oranı yüksek bir tanıdığın nişan çikolatası vardı ikisini de denedim aroması daha yoğun bizimkinin ben daha çok beğendim