Haribo42 Sonay2014 normalde belinde bi rahatsızlık varmı ilk kez gebeliğinde böyle ağrıyosa doktora git istersen insan hep tedirgin oluyo
Sonay2014 Haribo42 ilk başlarda ağrıyordu ama 6. Haftadan sonra ağrım kesilmişti şimdi de ağrıyor normal durum mu acaba
Haribo42 Sonay2014 oluyo canımm benimde ağrıdığı oluyo 8 haftalığım ve herkes normal diyo leken kanaman yoksa olabilir vücudumuz komple değişiyo
Sinemdenizci 20 haftalık hamileyim en ufak ev işi yaptığım zaman 2 gün ağrım geçmiyor ev süpürmek eziyet oldu 😖