Hanımlar 5 günlük bebeğim var memede yatıp kalkıyor ilk iki gün sütüm olmadı mama verdim rahattım uyuyordu sonra süt gelince emmeye başladı ama ben yanından kalkamaz oldum habire emmek istiyor 5 dakika çekip 10 dakika uyuyor sonra uyanıyor geri basa sariyoruz bu ikinci oğlum ama baya unutmuşum bu işleri böyle mi oluyordu bu iş ben hep bebek mi emzirecegim böyle hiç kalkmadan beni bi aydınlatın