Edaaktas2 Kızlar ben 13. Haftadayım ve iki gündür sağ tarafımda çok fena ağrı var. Normal sanırım ama yine de korkuyorum. ilk hamile kaldığımdan beri sağ tarafım daha çok ağrıyor zaten. Sizde durumlar nasıl ? Ağlıycam artık dayanamıyorum ağrıyaa
Fatmadmr37 Edaaktas2 yani doktorum ağrı olabilir rahim büyüdüğü için merak etme ama dayanilmayacak gibi olursa mutlaka gel demişti bende 14 haftalik hamileyim ara ara oluyor ama geçiyor çok fazla da olmuyor. Doktorunuza sordunuz mu bu durumu acaba dayanilmayacak kadar olması insanı düşündürüyor.
Edaaktas2 Fatmadmr37 evet sordum normal olduğunu tahim genişledikçe bel ve karın ağrılarının süreceğini söyledi :(