Melos006a önceki gebeliğimde yaz olmuştu. Şimdiki de haziran sonu olacak. Ben öncekinde elbiseli de almıştım kendim için çantama fakat bacaklarım üşüdü. Kendinize iki adet lohusa takımı. Üç-dört adet iç çamaşırı, hasta bezi, terlik ,çorap(ayaklarım üşümüştü yinede) hastaneden çıkarken giyeceklerinizi , göğüs ucu kremini alsanız yeter diye düşünüyorum. Orda banyonuzu yapacaksanız kişisel havlu vs alabilirsiniz