Aysehakannn Ayşe hanım ben de artık erkenden yıkamaya karar verdim çünkü bebislerin gerçekten rutinleri oluyor. Bundan sonra akşam saat 8′den 10′a kadar yıkayıp yatırmayı düşünüyorum.
Bir de uzmanlar veya tecrübeli anneler gündüz aydınlıkta; akşam ise karanlıkta uyutun diyorlar. Çok video bakıyorum. Eskiden gündüz beşiğinin üstünü kapatiyordum ışık girmesin rahat dalsın diye. ama artık aydınlıkta uyutuyorum. Böylece gece gündüz kavramını anlıyorlarmıs.