zf_2707 benimde öyleydi. 12 haftadan sonra koku hassasiyetim artmıştı biraz. Onun haricinde ne bir bulantı ne bir baş dönmesi ne de başka bişey. İlk öğrenene kadar kasıklarımda ağrı vardı o da geçti sonra zaten. İyidir bebiş. Şükret bence belirtisiz hamilelik çok nadirdir 🫶🏻