Arkadaşlar selam, adetime 5 gün kaldı fakat normalde gecikiyorum bu sadece uygulama tahmini. Dün sadece 1 kez tuvalette peçeteyle sildiğimde pembemsi bi leke geldi ve bir daha gelmedi. Test yaptım negatif çıktı sizce yerleşme belirtisi olabilir mi? Test için erkendir belki diye düşündüm. Bir de bir kaç gündür belimde ve kasıklarımda ağrı var. Bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi