amamoms o durumda benim eşimi düşünüyorum da bir tane çakardı adamın suratına, çakmasa bile güvenlikler ayırmaya gelirdi eminim. İlk hamileliğimde hep özel tercih ettim, eşimi bildiğim için. Şimdi ikinci hamileliğim, özel talipliyken bazı durumlardan dolayı devlete yönelmeye karar verdim. İlk çocuğumuza bakmakla uğraştığı için doktorların ne dediğini çok duyamıyor 🤣 hatta içeri bile almıyorlar. Muayeneye gittikçe kocamı geçiştirmeye çalışıyorum ki olay çıkmasın diye 🤣 doğumu da hayırlısı ile bi yapsam yarabbi şükür dicem. Doğumda da yanımda olamıcak, almıcaklar, bi olayda orada çıkmazsa kazasız belasız bebeğime kavuşmuş olurum inşallah 🤣