Hatice4136 arkadaşlar hala sonuç çıkmadı ya bekliyorum 15:41de kan verdim Ünv hastanesinde hala çıkmadı
Selinselinselin Hatice4136 özelde bir iki saati bulur ama üni bilmiyorum yarına kalabilir çünkü sonuç çıkmıştır ama onay bekliyordur o yüzden göremiyorsunuz
ppmerlina Hatice4136 canım aslında sonuç çıkmıştır ama sisteme düşmemiştir veya yüklenmemiştir. Sabah verdiğim testin sonucunu ertesi sabah görmüştüm. Ara ara gir bak
Sevilaylay0 Bende 14.57 de verdim devl hastanesinde on beş dakika önce geldi sonuç çıkmıştır diye fakat e nabızda gözükmüyor nasıl öğrenebilirim
Hatice4136 Sevilaylay0 devlet hastanesinin adını googleede yaz ordan eğer direk hastanede sonuç alanına yönlendirirse bak
Sofiya1 https://hizliresim.com/37jxuvr Merhaba Adetime 5 gün kala gebelik testi yaptım ilk testi birikmiş idrarla yaptım 2 kırmızı çif çizgi çıtı tualetimi yapb yeniden yeni idrarla birdaha yaptım böyle solqun çizgi oldu bilmiyorum çizgiyi görüyormusunuz Diyer testide ekliyicem
RMLove Akseec yok ya 3 yıldır deniyorum bu 3.iğnem inşallah olmuştur bu defa bide doktorlar erken gebelik testi değilde kaset öneriyorlar çatlatma yapılınca daha güvenilirmiş yarın kan vericem 🥹
Akseec RMLove bende asilamadayim yarin bir hafta olcak ovitrelle vurulali. Gun gun yap canim koyulasmayi takip et insallah vardir 🤲🏻❣️ ilk idrarla yaparsan daha net sonuc alirsin
RMLove Kivircikannee 14.güne kadar iğne etkisi olduğunu düşünmüyorum doktorum 11.günden 14.güne olan sonuçlar doğru dedi 8. 9. Günden sonra iğne etkisi kalmıyor
Akseec Kivircikannee size katiliyorum bazi insanlarda igne etkisi 13 gun bile sürmüş en iyisi doktorun dediği tarihte kan