Lavinyam06 Çekimi yapılacak doktor rahim ağzında yara var Akıntın var dedi adetin başlayınca yazdığım antibiyotikleri iç dedi başına böyle bir durum gelen var mı ya korktum açıkçası
sutlukahve_ Lavinyam06 çok geçmiş olsun canım seninle konuşmuştuk adetin az oluyordu sebebi yara miymis
Nesli17 Lavinyam06 canım antibiyotiği her ihtimale karşı veriyor doktor enfeksiyon olmamak için korkulacak bir şey yok anestezi almadan çekildim beklediğimden çok daha basiti
Lavinyam06 sutlukahve_ hayır canım ondan demedi ama rahim filmi çekilecek ultrason görüntüsü normal ama her ihtimale karşı Hsg önerdi
Sarl9697 Lavinyam06 korkutmak niyetinde değildim yanlış anlamayın Ben çok korkmuştum hatta çıkınca sinir krizi geçirmiştim korkudan ama anestezi olunca bir şey hissetmedim. Sonraki 2 gün ara ara kanama oldu acı ve ağrı oldu
Sedaccls Lavinyam06 ben anestezi olmadan çekinmiştim bence abartıldığı kadar acı verici değil birkaç saniye ilaç verirken basınc ağrı yapıyor her ay regl sancısı çekiyoruz bu bi tık şiddetlisi acı eşiğiniz aşırı düşük değilse hiç zorluk çekmezsiniz allahın izniyle sakın kendinizi korkutmayın❤️
Arimimi Lavinyam06 anestisiz çektirdim 10 gün önce 5 dklık bişey için anestezi almaya gerek yok sakın korkma şiddetli bir adet sancısı gibi sadece sonrasında yürüyerek eve gittim ben
Sarl9697 Yok genel olarak hsgden korkuyordum ama başa gelen çekiyor işte enfeksiyonum da vardı 2 kere tedavi gördüm ama tekrarlayıp durdu şimdi çok şükür hamileyim kızımı bekliyorum Allah en kısa zamanda size de nasip etsin inşallah
Nesli17 Sarl9697 canım korkulacak inan hiçbir şey yok geçen hafta anestezisiz çekildim adet ağrısından bile az bir yanma oluyor onda 5 saniye falan sonra bi şey hissetmiyorsun. Sadece kendini kasmaman gerekiyor
Lavinyam06 Sarl9697 inşallah canım benim çok teşekkür ederim inşallah sizede nasip olsun ne enfeksiyonu vardı sizde vajinal mi ?