Z3ynp Merhaba arkadaşlar, cuma 21 Şubat kan verdim beta 714 çıktı bugün 25 Şubat yine verdim 5140 çıkmış, artış iyi mi gidiyor sizce?
Z3ynp Ilk gebeliğim bu haftalarda dusukle sonuçlandı o yüzden endişe ettim. Peki serbest t3 değeri 4.19 normal mi?
Denizmrt Z3ynp Rabbim sağ salim kucagına almayı nasip etsin canm bnde yarn kontrollm var merak içindeyim kalp atışı var mı yokmu yoksa bnde galiba kürtajla sonuçlanacak merakla bnde yarn bekliyorum
Z3ynp Denizmrt teşekkür ederim . Amin inşallah. Rabbim sizinde yardımcınız olsun bebeğinizin kalp atışlarını duymayı nasip etsin inşallah ve bir sorun yoktur inşallah. Allah’a dua ve tevekkül edin.
Denizmrt Z3ynp eğer kırmızı referans dışı yazıyorsa mutlaka bir dahiliye git troll gebelikte çok önemli takipli olman lazım canm endokrin doktoru ile
Z3ynp Denizmrt kürtaj olmanız gerektiğini devlet hastanesindede teyit ettirmeden sakın kürtaj olmayın asla özele güvenmeyin derim.
Denizmrt Z3ynp özel kürtaj dedi devlet faha erken dedi yarn tekrardan Devlet kontollüö var bakalm heyecanla yarını bekliyom bnde canm