Mimikko ben Mozaikte yapmaya karar verdim. İlknur sevinçliden memnun kalmadım beni hastaneden soğutmuştu İlkay Ödemiş e gittim çok memnun kaldım. Ama hastanenin eksikleri çok. Saat 10 da gittik bekle bekle öğlen 2 de çıkabildik nst ye bile girmedim. Sadece bekleme süresi.