Kızlar selam. Reglim 19 unda bitti 21 inde ovülasyon testi yaptım hafif çizgi çıktı 22 sinde yaptım tam koyuydu yani t cizgisiyle c çizgisi aynı renkteydi. Ertesi gün yaptım hiç çıkmadı ve hala çıkmıyor. Hiçbir şey anlamadım. Yani yumurtlama ya da çatlama olmadı mı demek oluyor bu?