Arkadaşlar selam,bu uygulamayı tekrar indirdim.Öncelikle Pcosum var onu belirtip yazmak istedim .Ben 25 Kasımda kürtaj oldum.Tam 12 haftalıkken bebeğimi kaybettim.Kalbi durmuştu ve 1 ay kanama yaşadım bebeğim benimle kalamadı sonra kalbi durdu riskli bir gebelik sürecim oldu çok kan kaybettim 🥺Doktorum 1 regl görmemi istedi ve ben 2 ay sonra regl oldum tekrar gebe kalmak için önce genetik test ve sonra histeroskopi yapmak istedi tekrar gebelik için tüm her şeyi önceden bakalım bir sıkıntı oluşmasın aynı şeyleri yaşamamak için dedi.Kan pıhtılaşması çıktı.Asprin kullanıyorum.Histeroskopidede temiz çıktı.Ve 30 Ocakta histeroskopi oldum Artık gebe kalabilirsin dedi.En son regl tarihim de 22 ocak.Hala regl olmadım bugün test yaptım negatif.Sizce operasyondan dolayı mı yine döngüm değişti.Böyle bir durum yaşayan bu süreçleri geçiren tavsiye vermek isteyen var mı duymaya çok ihtiyacım var uygulamakta isterimm 🫶🏻💛🌼🌼