Zeynepgmsbs61 Ben ilk dogumumda hiç korkmadım başıma geleceği de bilmiyordum gerçi ama yinede korkulacak hicbisey yokmuş bir dünya doğum vlog videolar vs izlemiştim doğum kolay olsun diye neler yapılır onları deniyordum falan sancıda(suni+kendi sancım) hiç bağırmadım ağlamadım savuşturmaya çalıştım doğururken biraz götü başı dağıttım ama çok şükür dedim iyiki normal doğum yapmışım hiç şikayetim olmadı