Kızlar merhaba dün Dr kontrolde daha ultrasonla bakmadan eliyle dokundu karnın aşırı sert kasılmaların sancıların var mı diye ısrarla sordu daha önceki düşüklerimin kaçıncı haftada olduğunu sordu içime kurt düşürdü sancılarım oluyor gün içinde ama çalışıyorum normal diye düşünüyordum bi de gebeliğin başından beri karnım hep sertti bu sertlik normal mi anormal gibi konuştu bana zaten çok evhamlıyım bana yardımcı olur musunuz