Sevdahoca Merhabalar bugün biraz lekelenme olduğu için doktora gittim vajinal ultrasonla da karından ultrasonla da baktı kalp atımı yok dedi biraz da olumsuz konuştu Ctesi tekrar çağırdı böyle bi durum yaşayıp sonradan kalp atımını duyanınız var mı?
Cansu4401 Sevdahoca bende aynı durum oldu yarın kürtajım var canım ama 8 kadar normal denilıyo kese ve bebek oluşumu var mı