Gulsemin6155 Kızlar 26 haftalık hamileyim oğlum olacağını biliyordum bugün devlet hastanesine gittim çok emin kız olduğunu söyledi hatta senin doktorun kim kim söyledi şana erkek diye dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu
bebegimmzgl Gulsemin6155 evet canım be inde aynı geçen haftaya kadar erkekti geçen cuma kız dendi bana da sana nasıl erkek dediler anlamadım dedi
Happyka Gulsemin6155 peki bu doktor gösterdi mi? Normalde bu haftalarda detaylı ultrasona girmeniz gerekiyordu girmediniz? 24 haftaya kadar?
Gulsemin6155 Happyka detaylı ultrason da baktı aslında ama resimi yok net bacak arası ben çok anlamadım göremedik dedi ama o görmüştür herhalde hep erkek dedi şimdi hastanedeyim 1 de tekrar detaylı ultrasona gireceğim başka hastanede
bebegimmzgl Yok canım ordaki doktor baktı emin olamadım dedi sonra başka bir doktor geldi erkeğe benzettim dedi sonra bir diğeri geldi erkek dedi ama bu doktor bacak arası bak boş dedi
Gulsemin6155 Happyka saat 1 de ultrason randevum var orda öğrenebilirim ya da kendi doktoruma 2 hafta sonra gideceğim orada öğrenebilirim net nasıl öğrenicem bilmiyorum tüm alışverişini de yapmıştım
Tazeanne74 Gulsemin6155 benim devlette ki doktorum 34 haftalık kontrol de cinsiyeti söylemiştik dimi dedi.Siz bende yanılma olmaz dediniz dedim.Bakalim 17 Mart’ta doğum var belli olacak kız diye bildiğimiz evladımız erkek çıkmazsa 😅
Mineee5656 Gulsemin6155 bence özel hastane dha iyi bakıyorlar onların utrasyonları devletten dha iyi keşke detaylı utrasyona girseydin
Happyka Gulsemin6155 anladım . Hastane çok sizin yerinizde olsam başka en iyi hastaneye giderdim beklemezdim 2 hafta ölurdum meraktan