Kbrhas bana da ikili testte erkek dediler. 17. Haftada %100 erkek dendi. Haftasi da iyi diye inandim pipi de gördüm. Detaylida kiz cikti prensesim. Ama ilk gebelik oldugu icin 20. Haftadan sonra kiyafetlerini almaya baslamistim bi hevesle. Hediye vs de geldi hepsi mavili kravatli papyonlu takimlar😂 bir de doktorlar kesin cinsiyeti şudur deyince insan bi bağ kuruyor bebegiyle. Cinsiyet bir anda degisince insanin morali bozuluyor. Karnimdaki kız bebegimmis ama ben hep oglum diye sevmisim oturdum 2 hafta kizima oglum diye seslenisime uzuldum. Ilk basta kiz deselerdi sonradan erkege donseydi yine moralim bozulcakti. Insan bag kuruyor ya, cinisyet degisince bi garip oluyor. Ama detaylidan sonra inanmadim ozele gittim o da kiz dedi. Artik pembis kiyafetler aliyorum degismezse yine😂 saglikla gelsin tek istegim o. O kadar cok sıkıntıyla dunyaya gelen bebişler gördüm ki saglikli olmasi en buyuk şükrüm olur