mrvksen Açlık 92 1.saat 188 2.saat 146 Doktor buna biraz yüksek endokrine uğra dedi direk randevu alamıyorum dahiliye gidip onların açması gerekiyor böyle sonuçla karşılaşan oldumu yada benzer neler yaptınız ?
Crnklcc mrvksen benimde 75-188-156 çıkmıştı sonucum doktorumun yönlendirmesi ile dahileyeye gittim. 1 hafta diyet yaptim fakat değerlerim cok düşmedi sonrasında diyetle birlikte insülin kullanmaya başladım.
yagmur_17 mrvksen benimde acligin 98 1 saat 193 2 saat 179 cikti doktorum dahiliyeye yonlendirdi dahiliyede hem diyet hemde lewemir insulin kullanmaya basladim 6 unite olarak kullaniyorum suan hergun duzenli olarakta sabah aclik ve aksam yemekten 1 saat sonra tokluk sekerini olcuyorum
KumpirsMom mrvksen bende yaptırdım henüz doktor muayenesi olmadım göstermek için açlık 99 1. Saat 154 2. Saat 65 çıktı
Nilayy95 mrvksen benim şeker yükleme testinden önce belliydi açlık en az 130 çıkıyordu. 180 çıktığıda oldu
mrvksen Crnklcc tekrarmı şeker yükleme testi yaptılar ? Değerleri nasıl kontrol ediyolar bu arada kaç haftalık hamilesiniz bebeğe bir zararı oldumu bunun suyunu arttırdığını felan yazmışlar
EbruDemir81 Benim de tokluk şekerim 142 çıkmıştı doktor endokrine yönlendirmisti çok fazla yüksek değil demişti orada ki doktor 10 gün ölçüp kontrol ettik bu süreçte de biraz dikkat ettim insüline vs gerek duymadı doktorum şuan 36. haftadayim bir problem yok
mrvksen EbruDemir81 yükleme testi yaptırmadınız mı ? Birde bebeğe bir etkisi oldumu herhangi bir durum geliştimi ?
Crnklcc mrvksen hayir zaten 75g lik yapıldığı icin tekrar yapılmadı. 26. Haftada yaptırmıştım diyet ve insüline devam ediyorum 32. Haftadayim meyve olarak sadece yeşil elma tüketiyorum paketli gida karbonhidrat tüketmiyorum. Doktorunuz ya da diyetisyen sizi de yönlendirir. Seker ölçüm cihazi aldim günde 4 kere sabah aclik ve öğünlerden sonra tokluk olmaz uzere de şekerimi ölçüyorum o sekilde doktorum takip ediyor
EbruDemir81 mrvksen yükleme testi yaptırdım ayni sizin gibi yüksek çıktığını söylemişti tokluk 142 çıktığı için doktorum ama endokrinolojide ki doktor çok yüksek olmadığını biraz yemeye dikkat etmem gerektiğini söyledi dikkat ettim hamur işi tatlı vs konusunda bir problem yaşamadık şükür
mrvksen Gulbahar34_ bende kararsızdım şekerim iyi diyordum ama test sonucu böylw gelince iyiki yaptırdım dedim çünkü bebeği etkileyen bir durum doktor istedimi sizden
KumpirsMom Gulbahar34_ herhangi bi zorunluluk yok fakat gebelikten önce şekeriniz yoksa bile gebelik şekeri denen şey çıkabiliyormuş ve bunun önlemi alınabiliniyormuş eğer erken farkedilirse , aksi taktirde anne karnında bebek ölümüne kadar gidiyormuş sonuç rabbim korusun 🙏
mrvksen Eylulyldm biraz dengesiz gibi sanki ama o kadar şekerden sonra ilk saat düşmesi garip geldi ne zaman yaptırdınız doktor gördümü sonucu
yagmur_17 mrvksen suan 27+4uz su fazlaliği gibi bir problemimiz olmadi bizim doktorum suyumun gayet iyi oldugunu belirtiyor 12 gundur insulin ve diyet yapiyorum diyette tam diyet gibi degil dikkat etmeme yonelik birseyler verdi doktor cozutmadan yine yemek istedigimi yiyorum ben sukur bebegimle alakalida suana kadar saglik problemi yasamadık