gizemnurhayat Kızlar bugün kontrlm vardı normal Doğum düşünüyorum ama bebeğim kilosu önde olduğu için iri bebek olduğu için şubatın 20 kadar bekliyelim dedi olmazsa sezaryan günü verelim dedi ama üç gündür belimde artık hafif hafif sancılar oluyor ve midem bulanıyor sizde norml doğum sürecine girmişmiyim 🙏🏻Hakkımzda hayırlısı olsun inş
Muhammedamine gizemnurhayat bebeğinizin kilosu nedir ? Son haftalarda sancı olması çok normal yalancı sancı da olabiliyor doğuma hazırlık sürecide olabiliyor benim 34. Haftada başladı sancılarım ama ben 40+0 da doğum yaptım
HillKse gizemnurhayat Ben de 36+5 im. Pazartesi doktora gitmiştim tam üç kiloydu kızım ama Doğuma yönelik vs bi şey söylemedi doktorum. Ben de kilosu çok artar normal olmaz diye korkuyorum 😕
gizemnurhayat HillKse aynen canım işte birimde o soru işareti oldu şimdiden kilosu iyi dedi daha çok kilo alırsa norml olması için tabimin çok rahat açılması lazım dedi hayırlısı hakkımızda kuzum allahım doğru yoldn ayırmsn 🙏🏻
AGuler Bende 36+6 yım cuma kontrolüm var benimde kilosu fazla çıkıyordu ama doktorum sezeryan demedi 20 şubat gibi gelir dedi sadece sancılarınız çıkıyor mu nst de? Yalancı sancılar benimde var, bol bol yürüyün 🙏🏻
HillKse AGuler sancının kaç olması lazım Pazartesi girdiğim de 140-120 arasıydı sancı falan bi şey demedi doktorum. Ya ben de aslında 37-38 gibi gelsin istiyorum 🙈🐣
gizemnurhayat AGuler yok sancım çıkmadı canım 20 şubatta kadar bizde beklicz olur büyük ihtimal herelde
HillKse AGuler aaa öyle mi ben de düşmesi lazım sanıyordum diyordum 100 altına düşse geldi demektir 😂 hayırlısı ile sonuçlansın inşallah bu süreç hepimiz için ♥️