cerengeredeli 2013 te ortaokulda yaptırmışim en son. 12 sene olmuş, dün sağlık ocağına gittiğimde ebe tek doz olacağımı söyledi. Bunların koruyuculuğu 10 sene değil miydi ben mi yanlış hatırlıyorum
kardelenimm cerengeredeli 2018de ilk gebeliğimde yaptırdım 2 doz. Şimdi yine yaptıracağım. 3 doz uygulanırsa 10 yıl korur.
cerengeredeli kardelenimm ben ortaokulda olmuşum sadece tek doz şeklinde. 10 sene koruması yok o zaman onun neden tek doz olucam merak ediyorum
mavim0 Gecen sene temmuz ayinda yaptirdim 1 doz bu sene nasipse temmuzda dogumum var. saglik ocaginda ki hemsire gerek yok tekrar yapmaya dedi
kardelenimm cerengeredeli o konuda bilgim yok bende haftaya olucam bana da tekrar 2 doz olacaksın dedi
kardelenimm cerengeredeli ilk dozu hiç etkilemedi beni ama 2. Doz da ateşlendim ağrın oldu bi kaç gün valla hiç yaptırmak istemiyorum ama mecbur işte 😁