Gulsumyldrm Arkadaşlar merhaba. Ben son ayımda Adana’ya ailemin yanına gideceğim ve doğumumu orda yapacağım. Şuan bursada takipliyim ama adanayla ilgili hiç fikrim yok. Normal doğum istiyorum. Normal doğum yanlısı özel/devlet hastanesi ve doktoru bilen var mı
Dilaraklnc3 Gulsumyldrm Ayfer Pepekal kükrer var bi araştır canım istersen normal doğum taraftarı hep Acıbadem’de.
Ssssserapppp Gulsumyldrm Ayfer pepekal kükrer ile doğum yaptım canım, aşırı memnun kaldım. Kendisi normal doğum öncelikli
Hayal0102 Htccndn merhaba siz normal doğum mu sezaryen mi oldunuz sezaryen ise dikişi nasıl estetik dikiş yapıyorlar mi
Hayal0102 Htccndn sezaryen dikişini de güzel yapıyorlar mi acaba benim ilk doğumumda dikişim cok güzeldi ipsiz yapıştırma şeklinde yaptılar cok şükür hiç sıkıntı çekmedim devlette estetik dikiş yapmıyorlar falan diye okudum da bilemedim