MiranMomy Sofiya1 canım ben gecikmeden 2 gün sonra yapmıştım negatif çıkmıştı 1 hafta sonra pozitifi gördüm silik çizgiyle o yüzden acele etmemek lazım
Sofiya1 https://hizliresim.com/gjhqzzd İlk yaptiğim test bu gün birikmiş idrarla yaptım Anında çift çizgi oldu idrarımı yapıb bir daha yaptım solqun çıktı 2 ci çizki
Sofiya1 brtg kasıklarımda adet olucakmış gibi ağrı beyaz akıntı və belimde ara sıra arılarım oluyo yine yaptım test silik çıkıyor