2bebekannesiyim canım yaşamadıkları durum hakkında konuşmak kolay geliyor onlara onlar acısın onlar acırken dışardakiler de kocalarının cebinde para bırakmıyor evdeki acırken. O bana hiç acımadı 5 kuruşsuz kovdu çocuğuyla beni 18 lira vardı cebimde çocuğumu alıp şehir dışındaki annemin yanına gelirken hastane hastane dolandırdım ilaçlarını annem eniştem aldılar sırayla arayıp ilaç parası istediğinde engelliyordu. Velayet şendeyse bakacaksın 1.500 tlden 5 kuruş fazla göndermem diyip İstanbul’da sevgilisiyle ev tuttu yaşıyorlar dost hayatı yaşayıp ona buna yedirip çocuğuna gelince kılını kıpırdatmayan bi adama mı acıyacağım keşke daha fazla şey gelse elimden mağdur olması için.