Son adet tarihim 30 ocak, beklenen 28 şubat. Yumutrlamanin 9. Günü kanda test verdik 1.20 çıktı. Bugün 11. Günü erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Regle 3 gün varken çıkmaz miydi idrarda boşuna umutlanmayayim mi? Gogus hassasiyetim bel kasık ağrım var ama zaten her regl oncesi yaşıyorum bunları.